tisdag, januari 23, 2007

Denna dagen ett liv? :S

I helvete för dagar som dessa:/
hur fan står jag ut med dom? fattar inte vad det är med mig just nu. säger bara stackars vänner som får stå ut med en Karin som inte är så överlycklig just nu.
Denna vecka är en mardröm över dess like, jag kommer vara trasig innan veckan är över. för det första, varför skulle du ta livet av dig? varför måste jag se på när du begravs? just nu vill jag inte ens gå på den. men jag måste göra det. vill ta farväl av dig.
Dagens andra helvete är att jag inte har ätit ngt på hela dagen bara en liten happy meal hamburgare. Känner mig inte ens pigg på att äta.
Snö har det kommit med, och inte lite vem fick skotta den?? just det jag!:(
åååå jag vet att jag ser glad ut utifrån, men där inne är jag inte det, eett sargat hjärta som inte är helt.

Vill kunna skratta lika mkt som alla andra just nu känns det som att man skrattar när man vill gråta.

Måste bara få tacka mina bästa vänenr att ni står ut med en. känner sig som en stor belastning bara. ingen rolig känsla.

hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min älskade vän...det är klart du får känna dig lite ledsen med tanke på vad som hänt. Ingen som kan klandra dig för det. För mig är du ju alltid samma Karin även om du är ledsen lr glad. En vän som finns där i vårt och tort.
Jätte fin blogg du har fixat kul att kunna se vad du gör igen. Vi hörs hade gott vännen.

Kramar Anna H