lördag, februari 24, 2007

Dagens händelser

Hejsan
Idag är det inte bättre dirkekt men orka bry sig om att man är sjuk. Fan heller, det kan jag kurrera efter helgen och nästa helg. Öronen gör ont men än sen då???
Idag har jag mamma och Pappa vart i Borås :) Pappa skulle på möte där så då beslutade vi att jag och mamma skulle åka med å shoppa :) Vi var på Knalleland! det är ett ganska känt ställe i västra götaland:)
Jag hittade en present till Anna Panna :) Hehe jag vet inte om du gillar det men jag tyckte den passade dig ;) Annars kollade vi runt och hade allmänt trevligt!!
Det var tack och lov uppehåll under tiden som vi var där!!
HÖR HÄR BELLA!!! JAG ÅT PÅ MAX HAMBURGERESTURANG!!! dom hade den på arenan:D och det var verkligen gott :) Mamma köpte lite musik ;) och så handlade vi en massa annat ;)

På vägen hem från Borås så var det riktigt snöoväder det snöade vägarna var vintervägar och på motorvägen gick det inte fort hehe ;) Men jag satt och lyssnade på ishockey!!
LINKÖPING vann!!! UNDERBART!!! en seger till och vi lirar slutspel skulle jag tro!!!:D

Anna Panna!
Inget ställs in hehe ;) jag skall åka sjuk eller inte:)

kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Max har lätt den godaste snabbmaten. Jag har saknat dig! Kramar!

Anonym sa...

Hej! Vad bra att du hade de bra i Borås!

krya på dig!