fredag, februari 16, 2007

Min egna lilla trötter:) Tack för att du störde:D

Ohhh help mee i said.
Bella Bella Bella tack att du gjorde raka motsatsen mot vad jag bad om på msn, säger bara tack.
samtalsämnet vi kom in på fyfan säger jag bara men är det det som är det aktuella så.
det som hade hänt är var att jag var extremt ledsen över allt tjat och alla krav om tex körkortet. Visst kan fatta att dom vill att jag skall ta det men det blir inte fortare för att ni tjatar på mig, jag var jätteledsen när jag satte mig här av den anledningen oxå av anledningen att min käre bror sagt att du är inte min riktiga syrra. Tack jag vet väl det men vad fan att höra det:/ det är ganska sårande det med.

Men varför har jag rubriken som jag har?
Jo när Bella hade läst det så skriver hon på msn trots att jag inte vill prata med någon, men nu är jag glad för det. Att du förstår att det är jobbigt gör allt lättare vännen verkligen allt!
Ringde henne när hon skulle iväg då kom vi igång med våra härliga samtal igen:) Snacka om att jag vill vara med dig å din vän å se på chess:) den musikalen är ju bara bäst. herregud jag säger bara musiken hjälp mig alltså. jag får gåshud på en del av dom låtarna inte minst dom som STJÄRNAN Helen sjunger.

Okej jag erkänner Lasange är inte min favorit rätt:)
Och Hillan jag kan erkänna det här redan att jag aldrig ätit på Max hamburger bar hehe, en annan skulle visst säga det men det kan väl jag då hälsa själv:)

Mina vänner ni är bäst=)
vill träffa er alla nu men det går bara inte:/
Hillan vi får ses snart asså:) skulle vara så kul:)
Bella och Anna!;D 14 dagar kvar!! sedan ses vi!! längtar!!:D

NU SKALL JAG FIXA LITE LÅTAR TILL BELLA, HON VILLE VISST HA EN MUSIK SKIVA Å HÖRA VAD JAG GILLAR FÖR MUSIK. STACKARN HON KOMMER VARA MUSIKAL FANTAST EFTER DET ALLTSÅ!!

kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inga planer på kärkort heller. Funderar helt ärligt på att skita i det helt. Halva klassen har redan körkort :/ Kram

Anonym sa...

De är så jävla irreterande när folk frågar om körkort. Jag tar väll fan de när jag vill, de ska de inte lägga sig i!

De där var inte snällt sagt av din bror!

Finns här för dig, alltid!

Kramar