torsdag, mars 15, 2007

dålig på att dölja sanningen

Okej Bella! Jag erkänner, du genomskådar mig väldigt bra, du är expert på att gräva fram den inre sanningen ifrån mig. Skulle man bara gå på min blogg så hade det nog vart bra. Då hade jag haft ett någorlunda bra liv. Men gör man som du så är sanningen någon helt annan. DEN DÅLDA SANNINGEN SOM JAG GÅR OCH BÄR PÅ.

Jag kan bara inte erkänna rakt ut hur mitt liv är, det är skitjobbigt, men som jag sagt ett x antal gånger nu så vill jag känna mig bra och ha ett glatt liv med. Det ser kanske ut så på ytan att jag har det med, jag måste dra på en mask när jag är ute bland folk, men vem jag är egentligen vet vara jag själv när jag tar av mig min mask.

Älskar alla i min närhet:) Och som sagt jag skäms över att sanningen inte kan komma ut, tror inte att det är någon som vet helt vad det är för helvete jag genomgår, skulle någon veta är det kanske Anna & Bella, men jag håller det mesta själv inombords.

Ha en bra dag!!!=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag genomskådar dig så bra för jag är likadan. Jag "lalar" runt (som jag kallar det) och låtsas att allt är bra, sätter på masken så ingen ska se det mörker som finns därinne.

Det är lättare att göra det, än att förklara tankarna,känslorna man känner inombords för.. det finns inga ord som beskriver de känslorna.

Sen är det inte lätt att öppna sig, öppna sitt hjärta och låta andra komma nära man man blivit bränd så många gånger..
Jag trodde att jag lät Maria komma mig nära inpå, att jag släppte in henne men..jag gör inte det, jag släpper henne bara gradvis nära, men jag har henne inom räckhåll, för rädslan av vad som kommer att händaom hon kommer för nära är så stor..

Tänk om det vore lite lättare att vara människa? Suck

Älskar dig! du är en stark och modig tjej! Beundrar dig!

Kramar!!

Anonym sa...

Det är lätt att dölja sanningen för hur man mår, men livet kommer bli bättre, det tror jag håller tummarna för. jag finns här för dig vännen.

Glad att du finns

Du är en glad underbar och stark tjej vännen!

Massa kramar Niclas

Anonym sa...

Jag är precis lika dan, jag drar också på mig en mask. Och berättar för ingen alls typ.

Finns här!

kramar