tisdag, mars 13, 2007

Iron Maiden

Haha gud ja, min polare körde deras turnebuss =)
Jag är inte så mycket för dom, men hälsningen jag fick av gruppen!!!
Yeeaahh Hehe alltid kul med kända autografer=)
Som hälsning till mig hade Iron maiden skrivit : toker you are a great fan...love maiden, hur mycket sanning det ligger idet, det vet jag däremot inte haha!!!

Nästa gäng han skulle fixa till mig var visst hammer fall..
Vad nu det är för några haha =)

det skall tilläggas att han inte har skickat mig dom än, men han skulle göra det när han hade fått ihop ett x antal hehe =) inte minst Linköping hehe:D

haha

kram från "hårdrocks fantasten"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med autografer från iron maiden :) Kram Niclas

Anonym sa...

Va kul!
Är rätt avundsjuk!

kram

Anonym sa...

jag vill också ha autografer av iron maiden ju :p kramar!

Anonym sa...

Vilken fin blogg vänen! Kramar från Jenny Penny