lördag, maj 05, 2007

Psykiskt jobbigt

Hej.
En ledsen Karin skriver....

Skall börja med en omtanke till Ida, jag älskar dig som fan gumman ;) du är helt underbar. våra samtal är helt underbara. finns alltid här för dig. det gör ont i mig att se dig så ledsen. Önskar att jag kunde göra något för dig. *tänker på dig*

Ja men jag var ju ledsen, varför?
jo för att jag blir så jävla less när andra lägger sin frustation på mig och jag hamnar i kläm. ORKA det. Och det att jag skulle DÖMA en annan människa, Du har fan fått det om bakfoten, jag gör inte det, mina bästa vänner kan intyga att jag vill alla i min närhet väl.
Dom som känner mig vet oxå att jag inte dömer någon innan jag lärt känna personen så den kommentaren köper inte jag.

kan bara säga att jag vet inte om jag vill ha vänner som gör mig illa, jag klarar inte av det.
Vet att jag har medhåll av mina vänner..

JAG ÄR LEDSEN LEDSEN LEDSEN......

jag hatar bråk ovh jag vill alla VÄL!!
ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLA

1 kommentar:

Ida sa...

så fint skrivet gummaan!!! kram