tisdag, juni 12, 2007

En dag som jag vill glömma!!!!

Mardröm.
ja fyfan gårdagen det var ingen toppendag hehe.
allt hade väl varit bra om det inte varit för dessa förbannade as som inte kan låta mig få vara glad och lycklig och leva mitt egna liv.
Det är så psykiskt knäckande att få se en massa skitsaker skrivit på sina sidor på nätet. Lunarstorm eller msn det kvittar, det gör lika ont för det........:(
Jaja nog om det men vart förbi polisen idag, dom blev inte glada av att behöva se mig.
Tolka det som ni vill. Men att dom vet vem jag är nu är ganska självklart.
När helvete ändå hade börjat kunde det fortsätta lite till med :/
Arbetspraktiken skall tas bort igen bläääää, vilken innebär att jag inte kan få en ny praktik. *like a hell*
Men vad fan jag får väl leta aupair jobb elller dylikt........
Jag e så glad över att min vän har bestämt sig!!!
Du skall veta att jag står bakom och stöttar dig i varje beslut du än tar!!!!
Känn stödet fån mig!!!!!!:)
Jag har nyss kollat på brevet jag fått på posten från flygbolaget vi skall åka. ser tyvärr ut att vara tre säten på flyget vilket innebär att vi inte kan få ett för oss själva. känns lite snopet men vem vet??
jag kanske tatt fel igen ;)
kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa det är hemskt att det aldrig kan sluta,.. dessa idioter som finns....tur att polisen är på din sida....frågan är vad som behövs för att de ska sluta.
Ja nu är jag kvar i Lkpg ett tag till iaf till siste sep....jag är lite orolig att hon som jag går för ska komma tillbaka men hoppas att hon inte gör det...=) vi hörs...och ses snart...skatten min!!
/Anna.