tisdag, juli 24, 2007

En hälsning till Anna & Therese=)


Det var kvällen den 9 Juli -2007!
En Måndag i Juli 2007 så var jag för en kort stund den lyckligaste =)
Varför undrar ni? Jo kan man ha det bättre? Nej jag får tillbringa en hel dag med mina bästa vänner :D Ännu mera glad blir jag när dom fastnar på plåten :D
Bra gör dom sig på bild med :D
Denna bilden är från Liseberg ;) Då jag och mina två hjältar vart på Lotta på Liseberg :=) Båda har satt spår i mitt liv som ingen annan kan sätta =)

Utan er två är jag totalt osynlig!:D
jag älskar er båda av hela mitt hjärta!
Anna och Therese, Ni får mig hel :)

Kram från Karin!

ps: Tack Angelica för autograferna på UIK spelarna :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Varsågod, de var så lite så:D
Va skönt att de kom fram, inge roligt om posten skulle ha slarvat bort autografer.