onsdag, januari 31, 2007

Jadu ytterligare en svart dag avklarad!

Ja Hej igen!
Denna dagen överlevde jag med av någon konstig anledning så gjorde jag faktiskt det. Hehe:) Vad har jag gjort? Jag har kollat på tv och käkat luch med Pappa på en luchresturang alltid något. Jag var på samhället med Pappa men att gå där själv klarar jag nästan inte av.
Nu minns jag vad jag gjorde med, Jag var glad över att Jenny var på msn, vi spelade lite beta! jag såg fram emot att utklassa henne med 6-0 :P Haha vänd på siffrona så hör ni vem som vann! Fy fan för dig! jag ville vinna. Men måste iaf tacka dig för stödet du ger:D
Ååå imorn fyller min lysande stjärna år:D hehe ringer dig en snabbis imorn eftersom att jag inte kommer att vara hemma.

ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha....du e för rolig ;)
Jag hoppas att det blev bättre för din kompis! Jag tänkte så på er båda.
Krama

Anonym sa...

ditt liv verkar vara roligare än mitt....kramar