fredag, februari 02, 2007

att sakna en vän gör ont i själen

Ja hur jag skall förklara denna bloggen är ett problem.
Men Fan vännen jag saknar dig, det gör ont i mig, det var så längesedan nu vi hördes av, vet inte hur jag skall visa dig att du betyder allr för mig, Vet inte det det vännen :'(
Jag vill verkligen höra av dig igen älskade vännen.,
Är både ledsen och orolig för dig vännen.
Jaja nog om det men som sagt du vet en sak lämnar du mig så går mitt liv sönder igen,
Vi ses snart det vet vi båda två hehe det skall bli så underbart kul att få se teater med dig vännen i STHLM:)
Men jag lovar dig att saknaden att inte höra av dig är ganska enorm..

Villl bara med denna blogg säga att det är värre att sakna en kärvän en en pojkvän vid sin sida,

Inget går upp mot mina vänner.

Älskar dig vännen, hoppas verkligen att du förstår hur mkt du gjort och hur mkt du betyder för mig.

Men hör av dig snälla mitt hjärta går i tu snart.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

håller med, att sakna en vän är balnd den värsta smärtan som finns. kramar!