torsdag, mars 01, 2007

Det börjar lika helvete :/

Åååå vad ledsen jag blir, mådde hyfsat bra igår :)
Men idag, nej jag skall inte ens tänka på det, jag skall inte känna efter hur jag mår, det är nog bäst det iaf:(
Fan fan fan, idag blir det packa och sova tidigt tidigt, Mår vervärdigt dåligt.
Så här retande illa måeende, man vill inte spy men det är fan inte långt ifrån, ont i huvudet som fan, helvete:@
Allt detta har en kombination av att jag säkerligen kommer bli riktigt riktgt sjuk, men som sagt det får vänta.

Bella:) Det är lugnt, jag fattar om du inte kan komma om du är i detta skick, jag kasnke borde ligga kvar hemma men det går inte, är det rikitgt illa får jag ligga på rummet på lördagen, men om du kommer in vännen så kommer jag och möter dig.

Annars skall jag höra med en annan kompis.

ANNA: JAG KOMMER ATT ÅKA HUR SJUK JAG ÄN ÄR. MEN SOM JAG MÅR JUST NU KÄNNS DET MOTBJUDANDE TYVÄRR :/

kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

men du åk inte om du mår jätte dåligt... hör av dig i morgon bitti om du stannar hemma....så får jag väl ringa rutn lite!! Annars ses vi i morgon!! kramar!!
//Anna.

Anonym sa...

men du åk inte om du mår jätte dåligt... hör av dig i morgon bitti om du stannar hemma....så får jag väl ringa rutn lite!! Annars ses vi i morgon!! kramar!!
//Anna.

Anonym sa...

Jag har också vart krasslig på siståne. Det verkar vara många som blir allmänt sjuka vid den här tiden på året. Kyra på dig. Kramar!