onsdag, mars 21, 2007

har vart med i radio igen hehe

Jag fan, jag mejlade programmet igår för jag gillade ämnet.
Jag trodde inte att mitt mejl skulle vara med , men vad är det sista jag hör tror ni?? jo detta:

Hej Karlavagnen dagen i mitt liv var:
17 juli då jag var på taubespelen ute på ängön. Den dagen fick mig att vilja fortsätta att leva, jag fick det som jag behövde i livet 2 nya vänner som idag är något utöver det vanliga. OCKSÅ fick jag träffa och prata med min stora idol inom musiken. vilken lycka vilken glädje. utan den dagen vet jag inte hur det hade gått för mig.

inser nu att stjärnans namn skulle uppgets men jag vågade inte hehe :)
nej åter till studierna!!

kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ju för tusan värsta radio-kändisen :D Tyvärr lyssnade jag inte... det går väl rätt sent va? Har lyssnat på det några gånger, jag gillar det programmet. Du är stammis vettja :D
Kram kram från Kajsa-Lisa