torsdag, mars 22, 2007

ljuset kanske finns!!

Hej Hej
börjar må bättre nu efter 3 dagar i något kolsvart, men jag börjar se lite ljus igen. tacka gud för det annars hade jag inte klarat av plågan! men men.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingmöte med några andra!! Jag får från och med idag pengar i 3 månader!! Alltid något!! först sparkar ams på den som redan ligger, sedan så plåstrar dom om en igen!! Jag har fått praktik! men vart det är inte klart än men jag hoppas på Kristinedal igen i samma klass hehe.

Idag mår jag illa som en sate å har ont i magen annars skiner jag i kapp med solen från den klarblåa himlen!=)=);D

kram kram skumbanan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det låter ju toppen!:D
Förutom att du mår illa och det... skönt att du är glad :D
Kram kram cykelram ;)

Anonym sa...

Härligt:D

Anonym sa...

Roligt att höra att du får lite pengar iaf :D Kramar!