tisdag, mars 06, 2007

orkeslös och ingen kämpaglöd kvar...

Nej nu får det fan vara nog:/
Har knappt orkat mig upp ur sängen idag, det var en plåga att bara sätta sig upp.
Men jag var tvungen skulle ju till den dära jävla arbetsförmedlingen, men idag vart det bra där iaf:) Jag har fått höra att det finns chans att iaf få tillbaka praktik, men jag vet inte vart jag vill vara, saknar skolan jag var på enormt mycket men det skulle jag inte klara av eftersom att det nu bara är snack om 4-5 veckor.
Har ni hört det förut jag klagar men för er som stör er skit i att läsa förfan, vill ha min blogg i fred och kunna skriva ner mina känslor, som sagt idag är en av de värre dagarna. Kollade mig i spegeln idag ser ut som ett levande lik:/ bläää...
FUL och nej fyfan vill inte ens tänka på hur jag ser ut:'(

Jag är ledsen med. Orkar inte skriva om det här men Anna, du vet varför men skulle vara glad om det stannade mellan oss hehe :) tack att du finns och att du alltid finns för mig. kraften jag får av att leva är din och Thessis förtjänst just nu. Inget liv utan er:D

Jaja nog om denna fucking blogg, skall väl ut å springa så jag kan kolla mig i spegeln igen utan att få ångest, bläää. ibland önskar jag att ngn bara gjorde slut på min olycka och plåga. Snälla någon!!
KOM OCH TA MIG LÅNGT HÄRIFRÅN...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det du vill ska stanna hos mig gör det var så säker!
Men du måste orka kämpa på...tänk ingen polis får ge upp när det blir svårt så därför får inte du det heller!
Hade bra min solstråle du får inte sluta skina!!
kramar
//Anna.

Anonym sa...

Kämpa på vännen!

Sådanna där dagar är tuffa, men de kommer bättre dagar. Lovar dig!

Finns här om du vill prata!

kramar

Anonym sa...

Det är bara att kämpa på vännen :)

Roligt att du kan få praktik, hoppas du hittar någe bra ställe att vara på.

Finns här för dig!

Kramar min fina vän

/ Niclas